För er som vill kontakt mig

outlook

För er som önskar komma i kontakt med mig av en eller annan anledning så har jag nu skapat en ny, dedikerad epostadress för bloggen. Till denna kan ni maila tankar, frågor och funderingar kring det som jag presenterar på min blogg. Adressen är följande:

anforskning@outlook.com

Kanske är det så att du har förslag på vad du tycker att jag bör ta upp på bloggen? Eller att du själv skulle vilja göra ett gästinlägg inom ämnet släktforskning eller lokalhistoria? Tveka då inte och skicka ett mail till adressen ovan. Jag förbehåller mig rätten att välja bland de förslag som kommer in.

Min ambition är att svara på alla seriösa mail så fort jag får tid. Jag undanber mig dock önskemål om hjälp med släktutredningar. Så som min livssituation med jobb och familj ser ut just nu, i kombination med min egen släktforskning och andra privata projekt så har jag helt enkelt inte tid att ta några sådana uppdrag.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

